torstai 9. elokuuta 2012

Mä elän vieläkin!

Lyhyestä virsi kaunis: flunssa ei ole vieläkään ohi, mutta olen parempana jo. Lenkille en ole mennyt, mutta tämän hetken tilanne on se, että olen päättänyt huomenna tehdä rauhallisen kävelylenkin ja lauantaina kokeilla juoksua, jos toipuminen jatkuu eikä tule takapakkia. Viimeksi olen ohjelman mukaiselle lenkille päässyt viime perjantaina, joten lauantaina jatkan siitä, mihin jäin.

Syyskuun 15. mietityttää. Kunpa en olisi sairastunut! Haaste on aivan hirvittävän kova, olisi ollut jo muutoinkin, mutta sitten tuli vielä tämä tauti tähän. Ei auta, nyt mennään askel kerrallaan ja lenkki kerrallaan - ja katsotaan mihin se riittää. Ikävä lenkille on kova, se on hassuakin, olen katsonut parvekkeelta lenkkeilijöitä ja ihaillut uusia juoksukenkiäni. Olen salaa kateellinen kaikille jokaisesta suoritetusta lenkistä, Hennallekin, kun tuntuu että itse tipahtaa kyydistä ihan armotta. Kummasti kerkesi tuo ohjelma koukuttaa jo neljässä viikossa.

Mutta pian olen jälleen iskussa, ja sit laitetaan taas minuutit, metrit ja kilometrit hölkäten!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti