maanantai 20. elokuuta 2012

Rento sunnuntai juoksu, NOT!

Jopas me sisarukset ollaan  oltu pari päivää hiljaisena :) Saija oli viikonlopun reissussa ja mä olin Saijan luona "lomalla", tämä tyyli on kehittynyt jo aikamoiseksi tavaksi meillä. Joten viikonloppuna minä olen vaan katsonut leffoja, syönyt ihan sairaan paljon karkkia ja popcornia ja nukkunut. Että ihminen voikin nukkua!

Mutta sunnuntaina palattiin taas ruotuun ja lähdettiin lenkille. Lenkki oli erilainen verrattuna muihin. Mä juoksin meidän serkun kanssa samaan tahtiin ja Saija miehensä kanssa. 5 kilometriä meni hyvin, mut sit loppu puhti! Ei pystynyt enää vetään sen lisäksi 5 minuuttia. Tän lenkin aikana vauhtikin oli parempi, paras kierrosaika jopa 7,4 km / h. Siinä alkoi jo olla lenkin makua ja haaveena että samalla vauhdilla jaksaisi koko kympin sitten joskus. Nyt on kyllä kieltämättä jalat hellänä ja pohkeetkin kaipais vissiin pitkästä aikaa venyttelyä.

Huomenna meillä on kävelypäivä ja me ihan oikeesti aiotaan mennä sinne kävelylle! Nyt loppuu näiden kävelypäivien hylkiminen ja lopetetaan tämä oma ohjelman soveltaminen. Aivan varmastihan noilla kävelyillä on joku merkitys, eikä ne varmaankaan tarkoita mitään "kävele töitten jälkeen kauppaan ja pyöri siellä 15 minuuttia".

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti